среда, 21 ноября 2012 г.

МОДУЛЬ 9

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки що до того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання: адаптації як боку учня так із боку вчителя, щоб допомогти розвинути учням навички сомоспрямованості, вчителі повинні працювати разом з ними, диференція може проходити в різних напрямках, спонукання та заохочення є необхідною складовою у навчанні учнів.

1 комментарий:

  1. Повністю підтримую Вашу думку, Тетяно Михайлівно. Якби добре не був організований навчально-виховний процес у школі, вчительська роль у ньому буде головною. Вчитель постійно допомагає учням, розвиває їх, вчить, підтримує, аналізує його вчинки і т.д. Я вважаю, що дуже добре, коли вчитель та учень працюють як єдине ціле, отримаючи гарний результат плідної праці та задоволення.

    ОтветитьУдалить